Feb 17, 2010

Kuroko and Biribiri time








Hey peeps, long time no posting some artworks in the blog, huh? xDDDDDD

Sure lately I've been a lot busy with my degree and Japanese classes so I had to drop a bit my hobbies, anyways I don't have any intention by now to stop making art works of my favourite series so you'll have to see still more of my horrible draws hehehe.

This week's fan are of my two favourite characters of this season's animes, Kuroko Shirai & Misaka Mikoto (Biribiri for friends xDDDD), of course all my draws have a bit of ecchii (after all the series is a bit... well, you know).

Hope you like those and will enjoy those.

See you soon ^^

3 comments:

Chito said...

Holaaaaa ho :O vaya si que te luciste con esta entrada me parece genial. En especial la primera y me gustaron las sombras del tercero están geniales. Por cierto siempre me lo he preguntado. El que te gusta mas siempre lo agregas al principio? XD bueno Espero que te encuentres bien Salut! Cuídate

Nanuchan said...

hahahhahahha, primero de todo, gracias por el comentario ^^

Y si, generalmente, tengo debilidad por poner los dibujos en orden del que mas me gusta al que creo ha quedado como un bodrio xDDDDDDDDDD

No se, mucha gente se guia por la primera impresion asi que me gusta que esta sea buena ^^

Nos leemos

♥°Sàиdяǻ°♥ said...

nice blog :)